Lej-kontorlokaler

- når din virksomhed skal flytte!

Skal I have Nye Kontormøbler, når I flytter?

Når I flytter i nye kontorlokaler, kan der være behov for også at få udskiftet kontormøblerne. Måske ikke alt på een gang – men er I blevet flere ansatte er der naturligvis et akut behov for at alle har de fornødne møbler til en arbejdsplads. Derudover kan der være behov for at tænke i helt nye indretningsløsninger, hvis I eksempelvis rykker fra cellekontorer til storrumskontorer eller omvendt.

Det er værd at gøre sig nogle grundige overvejelser omkring behovet for nye kontormøbler inden selve flytningen finder sted. Og det kan også være en god idé at henvende sig til et firma, der specialiserer sig i indretning, så I kan få den bedste løsning for jeres nye kontorlokale. Ofte er der muligheder, det kan være svært at se selv. Her kan professionelle lynhurtigt tænke i nye og kreative løsninger, der passer bedst til jeres behov, så det kan være værd at overveje.

Og hvad med reglerne?

Noget andet er, at Arbejdstilsynet fastsætter nogle konkrete krav til en arbejdsplads med hensyn til indretningen og inventar. Så derfor er det måske ikke altid kun i forbindelse med en flytning, at det kan være relevant at få set nærmere på sine kontormøbler – men det er oplagt – og måske også en nødvendig for mange – netop i flyttesituationen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *