Får kunden altid et svar?

På nogle arbejdspladser kan telefoner være meget forstyrrende for medarbejderne. Men telefoner kan være en nødvendighed for andre af medarbejderne på arbejdspladsen. Det kan også være i sidder i et miljø, hvor telefonen ligefrem er et vigtig arbejdsredskab for flere af jer – og derfor kan der være behov for at tage hensyn til begge parter. Særligt hvis I sidder i et storrumskontor er det vigtig at indtænke telefoni på en hensynsfuld måde – også i forhold til at sikre et godt arbejdsmiljø for alle medarbejderne.

Ring når det passer dig – og dine kolleger

En løsning kunne være telefonpasning. Vælger I denne løsning, så ringer jeres telefoner ikke på kontoret. De bliver i stedet besvaret af et professionelt firma, der giver direkte besked til den medarbejder, der er nogle der ønsker at komme i kontakt med. Så kan medarbejderen selv ringe op, når det passer ind i arbejdsdagen og dermed minimerer man forstyrrelserne i forhold til de øvrige kolleger i deres arbejdstid. Der kan også være opkald, det foretrækkes at tage bag lukkede døre.

Derudover er I sikre på, at jeres telefoner altid bliver besvaret – også hvis I er til møde eller ude af huset. Det giver en følelse af professionaltiet i forhold til jeres kunder og samarbejdspartnere.