april 16, 2022

Nye lokaler – og hvad så mere?

Når din virksomhed skal finde nye lokaler og flytte til ny lokalitet, er der en række overvejelser og problemstillinger, som du bør tage højde for – både inden samt undervejs i flytteprocessen. Jeres virksomheds behov må defineres. Du skal først og fremmest finde et nyt og egnet lejemål, der matcher jeres behov, forhandle lejekontrakt på plads, sikre at alle aftaler bliver overholdt. Det er alt sammen tidskrævende procedurer, der kalder på kompetencer, som du måske ikke altid har eller kan finde blandt dine medarbejdere.

Har I husket…?

Men hvad kommer der så mere i kølvandet, når du har fundet dit nye kontorlokale? Ofte er der behov for nye lokaler, fordi virksomheden enten skal udvide eller nedjustere. Skal virksomheden udvide, er der behov for arbejdspladser og nye kontormøbler til de nye medarbejdere – og er I pludselig færre skal I måske afskaffe noget af jeres inventar.

Når I flytter er det også vigtigt at huske på, at I måske også skal revurdere eller finde nye aftaler. Det kan f.eks. være aftalerne på jeres telefonpasning, rengøring, alarm, forsikring, frokostordning eller andet.

Lej-kontorlokaler.dk vejleder og tilbyder dig nyttig, kompetent rådgivning, når du skal flytte din virksomhed til nye erhvervs- og kontorlokaler.

Brug lej-kontorlokaler.dk som din personlige tjek- og facitliste, og så er du sikret et meget omhyggeligt, trygt og professionelt forløb, når du skal søge og finde dit ny kontor- eller erhvervslejemål og herefter flytte din virksomhed ind i de nye lokaler.

Hvis du er på udkig efter nye kontorlokaler til leje, et nyt domicil eller et nyt erhvervslejemål til din virksomhed, kan du starte din søgning på dine nye erhvervslokaler her på siden.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

SHARE:
nyheder 0 Replies to “Nye lokaler – og hvad så mere?”